Pages

vrijdag 3 januari 2014

Bucketlist 2014

Wat ook leuk is is het opstellen van een bucketlist.

Wat is een bucketlist?
Een bucketlist is gewoon een lijstje met dingen die je zou willen bereiken, plaatsen die je zou willen bezoeken en ga zo maar door.
Natuurlijk ga je niet alles gedaan krijgen, maar dan kan je die dingen altijd meenemen naar je volgende bucketlist. ;)

Mijn bucketlist voor 2014
Binnenkort heb ik weer een juniorentoernooi van de frisbee en ik droom er al heel lang van om met de club Belgisch kampioen te worden in mijn reeks (U16).

Omdat ik elk jaar zeg dat ik het ga doen en het er nooit van komt: mijn ruiterbrevet A halen.

Ook zou het super zijn om aan zo veel mogelijk fotowedstrijden deel te nemen en hopelijk ook eentje te winnen.

Een vakantiebestemming waar ik al lang van droom: Ijsland.
















Een profiel op Bloglovin' aanmaken, zeker weten!

Minstens 10 nieuwe mensen leren kennen.

In de spotlight staan bij Fotografille.

1 of 2 kittens in huis halen.

Fotoprojecten houden.

Drie totaal nieuwe recepten uitproberen.

Adobe Photoshop Elemental 12 helemaal uitpluizen.

Wat ook geweldig moet zijn is duiken, surfen en western-rijden.




















En natuurlijk genieten van elk moment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten