Pages

dinsdag 30 december 2014

Candy

Sinds eind augustus heb ik niets meer gepost, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de hele tijd heb stil gezeten. Integendeel!

Ook dit jaar ging ik weer van start met een cursus fotografie. Dit keer de cursus voor "gevorderden".

We krijgen geen echte theoretische lessen meer, maar er is aan het begin van het jaar een lijstje opgesteld met verschillende thema's waaronder: surrealisme, verborgen, candy, Hendrik Kerstens, abstract, beweging, licht, ...

We krijgen telkens een deadline en de bedoeling is dat we dan zelf één thema kiezen waar we aan willen werken gedurende die tijd. Dat mag zowel in groep als individueel en we worden volledig vrij gelaten in ons denken en doen.

Het eerste thema waarmee we van start gingen was 'candy':




Ik vond het een heel erg leuke opdracht!

P.s.: Bij deze wens ik iedereen nog een gelukkig nieuwjaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten