Pages

zondag 29 september 2013

Mijn eerste fotografie les: ritme en structuur

Gisteren had ik mijn allereerste fotografie les.
Ik zit in een hele leuke groep en ik heb ook een super toffe begeleider!

De les van gisteren ging over structuur en ritme.
Eerst gingen we aan de hand van foto's na; Wat is structuur en wat is ritme?

Ritme is iets wat terug komt in je foto en met structuur laat je details zien.

Vervolgens gingen we naar buiten om foto's te gaan nemen i.v.m. structuur en/of ritme.
De locatie waar de lessen plaatsvinden is echt heel mooi gelegen: het is vlak langs het kanaal en een paar meter verderop ligt ook een fabriek (heel leuk om foto's te nemen).

Enkele foto's die ik die les genomen heb:










Tegen de volgende les moet ik thuis foto's nemen van ritme en/of structuur en daar de twee beste foto's (1 van ritme en 1 van structuur) van uit printen en meebrengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten