Pages

zondag 6 oktober 2013

Fotografie les: een stukje theorie en Slinkachu

Allereerst de foto's van mijn foto opdracht i.v.m. ritme en structuur:



Gisteren was dus mijn tweede fotografie les.
Eerst kregen we een stukje theorie over diafragma, sluitertijd en ISO.
Nu kan ik zelf mijn diafragma, ISO en sluitertijd instellen.
.
Na de theorie kregen we een opdracht om gedurende de les uit te voeren.

We maakten kennis met Slinkachu.

Gek genoeg hadden we de dag voordien bij Nederlands tijdens een les mimiek en expressie een opdracht gekregen i.v.m. deze kunstenaar-fotogrsaaf.
De opdracht van in de les Nederlands en van bij de fotografie les verschillen toch wel van elkaar.

Slinkachu zette miniatuur mannetjes in een bepaalde omgeving en hij probeerde er vaak humor in te brengen, maar maakte er vaak ook gewoon iets alledaags van.
Hij trok 2 à 3 foto's, ieder van op een andere afstand.











Onze opdracht tijdens de foto les was dat we met poppetjes en dergelijke ook iets gelijkaardigs gingen doen in onze omgeving.

Dit zijn de foto's die ik genomen heb:






Ik vind de opdracht persoonlijk heel geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten